Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka

Show full item record

No preview available
Title: Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka
Author: Konečná, Jana
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Tato diplomová práce odhaluje podstatu a specifika integrované marketingové ko-munikace a na reálné firmě názorně demonstruje, jakým způsobem může být koncept IMC využitý v praxi. Pro účely diplomové práce byla zvolena malá rodinná firma, která se potý-ká s problémem nesourodé komunikace. Zatímco úkolem teoretické části je srozumitelně objasnit zásady, přínosy, možnosti aplikace, i nedostatky integrovaného přístupu, záměrem analytické části je kriticky zhodnotit způsob, jakým se v současné době zvolená firma pre-zentuje. Dle výsledků analýzy komunikačního mixu a individuálních hloubkových rozho-vorů se zástupci jednotlivých cílových skupin jsou navržena konkrétní řešení s cílem apli-kovat a co možná nejefektivněji využít konceptu integrované marketingové komunikace v podmínkách podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24051
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
konečná_2013_dp.pdf 3.356Mb PDF View/Open
konečná_2013_vp.pdf 55.36Kb PDF View/Open
konečná_2013_op.pdf 53.98Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account