Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Konečná, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:06:13Z
dc.date.available 2013-10-11T04:06:13Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24051
dc.description.abstract Tato diplomová práce odhaluje podstatu a specifika integrované marketingové ko-munikace a na reálné firmě názorně demonstruje, jakým způsobem může být koncept IMC využitý v praxi. Pro účely diplomové práce byla zvolena malá rodinná firma, která se potý-ká s problémem nesourodé komunikace. Zatímco úkolem teoretické části je srozumitelně objasnit zásady, přínosy, možnosti aplikace, i nedostatky integrovaného přístupu, záměrem analytické části je kriticky zhodnotit způsob, jakým se v současné době zvolená firma pre-zentuje. Dle výsledků analýzy komunikačního mixu a individuálních hloubkových rozho-vorů se zástupci jednotlivých cílových skupin jsou navržena konkrétní řešení s cílem apli-kovat a co možná nejefektivněji využít konceptu integrované marketingové komunikace v podmínkách podniku. cs
dc.format 113 s. (184 660 znaků) cs
dc.format.extent 3519701 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject IMC cs
dc.subject integrace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject marketingová komunikace malých firem cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject Pekárna Anežka cs
dc.subject integrated marketing communications en
dc.subject IMC en
dc.subject integration en
dc.subject marketing mix en
dc.subject stakeholders en
dc.subject marketing communication of small companies en
dc.subject qualitative research en
dc.subject communication plan en
dc.subject Pekárna Anežka en
dc.title Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka cs
dc.title.alternative Integrated Marketing Communications of the Pekárna Anežka Bakery en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis explores the essence and specifics of the Integrated Marketing Communications and demonstrates a way the concept of IMC can be applied in praxis. A small company, which contends with incoherent communications, has been chosen for the purposes of this work. The aim of the theoretical part is to clarify the principals, benefits, implementation possibilities and weaknesses of the integrated approach. Afterwards, the current state of the company?s marketing communication is closer examined and critically evaluated. On the basis of the communication mix analysis and the findings of the individ-ual in-depth interviews with representatives of the constituent stakeholders, particular rec-ommendations and possible solutions are proposed in order to effectively implement the IMC in the current conditions of the company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 27326
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
konečná_2013_dp.pdf 3.356Mb PDF View/Open
konečná_2013_vp.pdf 55.36Kb PDF View/Open
konečná_2013_op.pdf 53.98Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account