Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín
Author: Gerychová, Kateřina
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části jsem provedla literární rešerši týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu v cestovním ruchu a marketingu hotelových služeb. Druhá, praktická část je věnována představení a analýze hotelu Garni Zlín pomocí SWOT analýzy, PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření jsem navrhla doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24138
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gerychová_2013_bp.pdf 1.553Mb PDF View/Open
gerychová_2013_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
gerychová_2013_op.pdf 611.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account