Marketingová komunikace se zákazníky z řad firem na internetu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace se zákazníky z řad firem na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Füry, Marian cs
dc.contributor.author Hemerka, Daniel cs
dc.date.accessioned 2013-10-21T13:40:33Z
dc.date.available 2013-10-21T13:40:33Z
dc.date.issued 2013-06-21 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25711
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je online marketingová komunikace společnosti, jež se zabývá vývojem a prodejem aplikací a služeb v oblasti IS/IT. Teoretická část se zabývá tématem marketingové komunikace na internetu a problematikou B2B trhů. V praktické části jsou prezentovány výsledky realizovaného marketingového výzkumu, následně je analýze podrobena propagace vybrané firmy na internetu a jsou doporučeny návrhy ke zlepšení. cs
dc.format 61 s cs
dc.format.extent 1625147 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject B2B cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject online marketing en
dc.subject internet marketing en
dc.subject web pages en
dc.subject B2B en
dc.subject marketing research en
dc.title Marketingová komunikace se zákazníky z řad firem na internetu cs
dc.title.alternative Internet Marketing Communications with Corporate Customers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan cs
dc.date.accepted 2013-09-09 cs
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is the online marketing communications of company that specializes in the development and sales of software and services in IS/IT area. The theoretical part of the study focuses on the topic of internet marketing communications and B2B markets. The results of the realized marketing research are presented in the analytical part, later is analysed the company's promotion on the internet and then the suggestions for improving are proposed in this part. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30369
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-08-12 cs


Files in this item

Files Size Format View
hemerka_2013_bp.pdf 1.549Mb PDF View/Open
hemerka_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
hemerka_2013_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account