Komunikační strategie města Svitavy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie města Svitavy

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie města Svitavy
Author: Celá, Zdenka
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Důrazný akcent na komunikaci s občany je důležitou součástí propagace a prezentace města. Občané musí být do aktivit včas "vtaženi", aby se stali nejen přímými účastníky těchto aktivit, ale aby se přijetím a přisvojením takového rozvoje města stali hlavními aktéry těchto dějů, probudil se jejich větší zájem o správu věcí veřejných a zesílilo se jejich patriotství k místu, kde - v případě Svitav - jen obtížně desítky let hledali svoji identitu. Největší výzvou pro města a obce dnes tedy nejsou technologie a jejich použití, nýbrž náplň komunikace a její marketingová koncepce. Proto je nutné zpracovat komunikační strategii města. Předejít ji musí důkladná analýza současného stavu komunikace města a městského úřadu, potvrzení či vyvrácení hypotéz a návrh strategie komunikace do budoucnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2684
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4929


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
celá_2007_dp.pdfBlocked 9.201Mb PDF
celá_2007_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
celá_2007_op.doc 66Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account