Komunikační strategie města Svitavy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie města Svitavy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Celá, Zdenka
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:24:22Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:22Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2684
dc.description.abstract Důrazný akcent na komunikaci s občany je důležitou součástí propagace a prezentace města. Občané musí být do aktivit včas "vtaženi", aby se stali nejen přímými účastníky těchto aktivit, ale aby se přijetím a přisvojením takového rozvoje města stali hlavními aktéry těchto dějů, probudil se jejich větší zájem o správu věcí veřejných a zesílilo se jejich patriotství k místu, kde - v případě Svitav - jen obtížně desítky let hledali svoji identitu. Největší výzvou pro města a obce dnes tedy nejsou technologie a jejich použití, nýbrž náplň komunikace a její marketingová koncepce. Proto je nutné zpracovat komunikační strategii města. Předejít ji musí důkladná analýza současného stavu komunikace města a městského úřadu, potvrzení či vyvrácení hypotéz a návrh strategie komunikace do budoucnosti. cs
dc.format 152 cs
dc.format.extent 9648288 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
dc.subject Komunikace cs
dc.subject strategie cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject služba občanům cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Communication en
dc.subject strategy en
dc.subject public administration en
dc.subject target group en
dc.subject service to citizens en
dc.subject public relations en
dc.subject marketing en
dc.title Komunikační strategie města Svitavy cs
dc.title.alternative Communication strategy of the town en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated A very significant part of the publicity campaign and the presentation of the town is a strong emphasis put on the communication with citizens. The citizens should get involved in various projects as they should not only witness the activities, but they should also accept and adopt the development of the town and play the leading roles in the action. By taking an interest in the public matters the citizens are supposed to become more patriotic than ever before. Their love of the town of Svitavy may get stronger as - in this case - they have been looking for their true identity for many years with some difficulties. The greatest challenge towns and villages are to face are not various types of technology and their use but the way of communication and its conception of marketing. Therefore is is essential to make up the communication strategy of the town. An in-depth analysis is supposed to precede - the analysis of the present condition of the town communication and of the municipal administration, the conformation and the denial of the hypotheses and the project of a future communication strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4929
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
celá_2007_dp.pdfBlocked 9.201Mb PDF View/Open
celá_2007_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
celá_2007_op.doc 66Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account