Analýza SPŠ jako základního článku vzdělávání příslušníků PČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza SPŠ jako základního článku vzdělávání příslušníků PČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šnitr, František
dc.contributor.author Krykorka, Karel
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:10:23Z
dc.date.available 2010-07-21T08:56:59Z
dc.date.issued 2005-11-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/276
dc.description.abstract Moje práce se zabývá systémem vzdělávání příslušníků PČR po jejich nástupu k organizaci. V práci jsem se zaměřil zejména na modul zvaný ZOP (Základní odborná příprava), jehož vyvrcholením jsou modelové situace, na které je v práci kladen největší důraz. V práci jsou konstatovány základní požadavky pro přijetí k PČR. Dále je zde po jednotlivých předmětech vyjmenována předmětová skladba modulu ZOP a vztah těchto předmětů k modelovým situacím. Předměty jsou zde chápány jako osvojení si teoretických poznatků a modelové situace jako vyvrcholení teoretické výuky, neboť v nich dochází k praktické aplikaci poznatků získaných v jednotlivých předmětech a jejich skloubení v kompaktní celek. V práci jsem rovněž vyjmenoval požadavky a znalosti, které musí student ZOP bezpodmínečně znát a splnit, aby mohl přistoupit k výuce a absolvování modelových situací. Ve druhé části práce jsou pak vyjmenovány jednotlivé modelové situace dělené do bloků dle zaměření na určitou problematiku jako je např. použití zbraně, prokázání totožnosti osoby a její kontrola, zákrok v bytě či restauraci a pod. V závěru práce je pak konstatován způsob hodnocení modelových situací a dále hodnocení úrovně vzdělání v rámci modulu ZOP. Jsou zde rovněž nadneseny nedostatky, které tento modul a modelové situace mají a částečně i můj názor na řešení těchto problémů. cs
dc.format 51 s. cs
dc.format.extent 474572 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.11.2007
dc.subject Policie České republiky cs
dc.subject střední policejní škola cs
dc.subject základní odborná příprava cs
dc.subject modelová situace cs
dc.subject služební zákrok cs
dc.subject pachatel cs
dc.subject The Czech Police en
dc.subject Secondary Police Schoul en
dc.subject primary Professional Preparation en
dc.subject model situation en
dc.subject police conduct en
dc.subject the Perpetrator of the crime en
dc.title Analýza SPŠ jako základního článku vzdělávání příslušníků PČR cs
dc.title.alternative Analyse of the Secondary Police School as an elementary component in education of the Czech Police members en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2006-02-01
dc.description.abstract-translated My work is about the system of education of new members of the Czech Police Force. I focus particularly on the module called "Primary Professional Preparation'q. The main stress is laid upon the model situations. In my work you can also find the basic requirements for being accepted into the Czech Police. You can find there also subject structure of the module called "PPP'q [Primary Professional Preparation] listed under every subject and the relationship of these subjects to the model's situations. Subjects are seen here as assuming the theoretical pieces of knowledge and model situations are seen as the main-point of theoretical education or as the practical application of the knowledge derived from each subject and their condensation into practical use. Students of the PPP must implicitly know and fulfil essential requirements and knowledge listed in my work to be able to start training in model situations. In the second part of my work I tried to list particular model situations divided into parts according to its specialization to definite problem as for example the circumstances in which the use of firearms would be appropriate, the proof of personal identity, police action in flat or in restaurant, In the summary of my work I stated the method of evaluation of model situations and evaluation of standards of education within the module of PPP. The shortcomings of this module and model's situations are also mentioned in the summary and partially also my opinion on solving of these problems. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 2367
dc.date.assigned 2004-12-17
utb.result.grade B
local.subject odborný výcvik cs
local.subject profesní příprava cs
local.subject školy odborné střední cs
local.subject policie cs
local.subject vocational education en
local.subject professional training en
local.subject secondary technical schools en
local.subject police en


Files in this item

Files Size Format View
krykorka_2006_bp.pdfBlocked 463.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account