Dopady globální krize na výkonnost podniků: se zaměřením na automobilový průmysl v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dopady globální krize na výkonnost podniků: se zaměřením na automobilový průmysl v České republice

Show simple item record

dc.contributor.author Sedláček, Marek
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:54:14Z
dc.date.available 2015-03-08T20:54:14Z
dc.date.issued 2009-09-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27850
dc.description.abstract Předložené teze k disertační práci řeší problematiku vlivu globální finanční a hospodářské krize z konce první dekády 21. století na podnikovou výkonnost. Hlavním cílem je na základě odhalení vlivů krize z let 2007 až 2010 na makroekonomické, sektorové a podnikové ukazatelů, také v jejich vzájemných vztazích a závislostech, formulovat adekvátní doporučení ke zlepšení mechanismu strategického řízení u dodavatelských podniků v prostředí automobilového průmyslu České republiky. Pro naplnění cílů jsou v úvodní části tezí popsána teoretická východiska, současný stav a vývojové tendence formou kritické literární rešerše literárních pramenů a informačních zdrojů. Literární rešerše tak dává možnost komplexního pohledu na danou problematiku v úrovni makroekonomické, sektorové i podnikové. V následující části tezí autor definuje cíle a základní hypotézy, představeny jsou metody použité při vlastním zpracování. V hlavní části jsou poté uvedeny vlastní výsledky zkoumání. Na základě provedených analýz a zjištění autor dále představuje doporučení pro tvorbu konceptu dynamické strategie podniku v sektoru automobilového průmyslu. Přínosy v teoretické, praktické i pedagogické oblasti autor zmiňuje v jejich poslední části. V závěru je provedeno shrnutí naplnění cílů a představen koncept dalšího pokračování práce.
dc.format 215
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject globální krize cs
dc.subject strategie cs
dc.subject výkonnost cs
dc.subject symetrie cs
dc.subject recese cs
dc.subject klíčové ukazatele cs
dc.subject key word 1 en
dc.subject global crisis en
dc.subject strategy en
dc.subject performance en
dc.subject symmetry en
dc.subject recession en
dc.subject key indicators en
dc.title Dopady globální krize na výkonnost podniků: se zaměřením na automobilový průmysl v České republice cs
dc.title.alternative Impacts of the global crisis on company performance: with a view to the automotive industry in the Czech Republic en
dc.type disertační práce cs
dc.contributor.referee Bartoš, Vojtěch
dc.contributor.referee Pavelková, Drahomíra
dc.date.accepted 2013-12-18
dc.description.abstract-translated The submitted dissertation work thesis solves the problems of global, financial and economic crisis influence on company performance from the end of the first decade of the 21st century. The main aim is to reveal the impacts of the crisis, which lasted from the year 2007 to 2010, on makroenomic, sector and company indexes also on their reciprocal relationships and the dependency and to formulate adequate recommendations for strategic managing improvement of the supplier companies in the Czech automotive industry. To fulfil the aims of the thesis in its introductory part there are explained theoretical solutions, state and developmental tendencies of solved problems in the form of critical literature search of literary and information sources. The literature search gives the possibility of complex views of the problem on the macroeconomic, sector and company level. In the following part the author defines the aims and basic hypothesis and the methods used during the work are also presented. In the main part of the research the results are presented. Based on the carried out analyses the author presents recommendations for a concept of dynamic strategy of the company in the automotive industry.The author mentions the contribution in theoretical, practical and pedagogical area in the last part. In the conclusion a summary of the aim fulfilment is made and the its further continuation is presented.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33241
dc.date.submitted 2013-10-31


Files in this item

Files Size Format View
sedláček_2009_dp.pdf 6.438Mb PDF View/Open
sedláček_2009_vp.pdf 1019.Kb PDF View/Open
sedláček_2009_op.pdf 1019.Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account