The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine

Show full item record

No preview available
Title: The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine
Author: Dereza, Alitsiia
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: V dnešní době v průběhu online éry, kdy informace o společnosti, jejích produktech, jakož i pracovních podmínek se dramaticky rychle šíří, je obtížnější přilákat odborníky, aby s ní spolupracovali. Výše platu již není významným faktorem pro uchazeče o zaměstnání. Tato práce popisuje základy Employer Brandingu, jeho principy, techniky a nástroje, které mohou být použity pro jeho komunikaci. Vzhledem k tomu, že společnosti pracují, vyvíjejí a soutěží během éry internetu, hlavní analýza této práce je věnována online nástrojům komunikace značky zaměstnavatele. Výsledky práce zahrnují rozvinutý model pro vývoj ukrajinského pracovního poradce rabota.ua a jeho internetovou náborovou společnost, která v současné době je předním místem pro komunikaci společenské zaměstnavatelské značky. Projekt této práce obsahuje nejen analýzu, ale také podrobný plán pro realizaci, který je snadno implementovatelný v reálném podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28229
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 33748


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dereza_2014_dp.pdf 5.160Mb PDF View/Open
dereza_2014_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
dereza_2014_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account