An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store

Show full item record

No preview available
Title: An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
Author: Kubíčková, Martina
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační strategie Internetového klenotnictví. V teoretické části jsou zmapovány online marketingové techniky, které mohou být součástí Internetové marketingové komunikační strategie. Cílem praktické částí je analyzovat silné a slabé stránky společnosti a to pomocí analýzy konkurence, analýzy přístupnosti a použitelnosti webových stránek, PPC reklam, optimalizace pro internetové vyhledávače a komunikace na sociálních sítích. Výstupem práce je navržení inovace marketingové strategie založené na základě vyhodnocení provedených analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28291
Date: 2013-11-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: B 33855


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kubíčková_2013_dp.pdf 2.248Mb PDF View/Open
kubíčková_2013_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
kubíčková_2013_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account