An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Kubíčková, Martina
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:00Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:00Z
dc.date.issued 2013-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28291
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační strategie Internetového klenotnictví. V teoretické části jsou zmapovány online marketingové techniky, které mohou být součástí Internetové marketingové komunikační strategie. Cílem praktické částí je analyzovat silné a slabé stránky společnosti a to pomocí analýzy konkurence, analýzy přístupnosti a použitelnosti webových stránek, PPC reklam, optimalizace pro internetové vyhledávače a komunikace na sociálních sítích. Výstupem práce je navržení inovace marketingové strategie založené na základě vyhodnocení provedených analýz.
dc.format 73 s. (90 417 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject marketingová komunikační strategie cs
dc.subject internetové stránky cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject optimalizace pro internetové vyhledávače cs
dc.subject sociální síťě cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject Facebook Insight cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject marketing communication strategy en
dc.subject website en
dc.subject PPC advertising en
dc.subject search engine optimization en
dc.subject social media en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject Facebook Insight en
dc.title An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
dc.title.alternative An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2014-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication strategy of an online jewelry store. Described in the theoretical part are online marketing techniques, which may be part of the overall Internet marketing communication strategy. The aim of the practical part is to analyze strengths and weaknesses of the company through analysis of competitors, accessibility and usability of the website, pay-per-click advertising, search engine optimization and communication on social media. An output of this bachelor thesis is a proposal for an innovation of marketing strategy, based on the evaluation of the performed analysis.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 33855
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject elektronický obchod cs
local.subject webové stránky cs
local.subject WWW stránky cs
local.subject klenoty cs
local.subject electronic commerce en
local.subject web pages en
local.subject web pages en
local.subject jewelry en


Files in this item

Files Size Format View
kubíčková_2013_dp.pdf 2.248Mb PDF View/Open
kubíčková_2013_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
kubíčková_2013_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account