Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů ve Zlínském kraji

Show full item record

No preview available
Title: Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů ve Zlínském kraji
Author: Lukášová, Jana
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Diplomová práce se zabývá mentoringem jako nástrojem profesního rozvoje učitelů. Teoretická část práce se skládá ze tří hlavních kapitol, z nichž první se zabývá učitelskou profesí z hlediska charakteristiky učitele, jeho kompetencí a profesního rozvoje formou dalšího vzdělávání učitelů a sebereflexe. Druhá kapitola se soustřeďuje na metodickou podporu učitelů a formy této podpory. Poslední kapitola teoretické části představuje mentoring ve školství jako jednu z efektivních forem metodické podpory učitelů a jako nástroj profesního rozvoje učitelů. Praktickou část tvoří kvantitativní výzkum, který je postaven na dotazníkovém šetření. Zaměřili jsme se na zjištění úrovně kvality výuky učitelů před poskytováním metodické podpory učitelům a po absolvování metodické podpory učitelů. Dále se snažíme zjistit, zda dochází k posunu vnímané kvality výuky u učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji v období před poskytováním metodické podpory učitelům a po jeho absolvování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28431
Date: 2014-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 34057


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lukášová_2014_dp.pdf 6.239Mb PDF View/Open
lukášová_2014_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
lukášová_2014_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account