Pojetí autority učitele žáky základních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Pojetí autority učitele žáky základních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pojetí autority učitele žáky základních škol
Autor: Vavro, Svatopluk
Vedoucí: Machů, Eva
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá souvztažností mezi autoritou učitele, jako klíčové složky v pedagogickém procesu, komplexního vnímání jeho osobnosti žáky základních škol. Popisuje zákonitosti v rámci role učitele ve vztahu k osobnosti žáka, vliv vnitřních i vnějších faktorů, které působí na kázeňské hledisko ve výchovně vzdělávacím procesu. Interpretuje pedagogické prostředky v návaznosti na disciplínu a zkoumá nezastupitelnou pozici komunikace, jejich zvláštností ve vztahu pedagoga a žáka. Cílem je poukázat na význam fenoménu autority učitele ve vztahu k autoritě, definování postavení pedagoga z hlediska školní instituce a jeho role v budování vztahové roviny k žákům. Výzkumná část vycházela z anonymních odpovědí, získaných z dotazníků žáků základních škol ve městě Zlíně a dotvářela tak cíl diplomové práce poukázat na pevnou vazbu mezi působením učitele a vnímání jeho role žáky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28533
Datum: 2014-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: E 34187


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vavro_2014_dp.pdf 1.799Mb PDF Zobrazit/otevřít
vavro_2014_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vavro_2014_op.doc 24.19Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet