Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Ngo, Minh Vu
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:15:55Z
dc.date.available 2015-03-08T21:15:55Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30024
dc.description.abstract Vietnam, jeden z nejvíce potenciálních trhů pro rozvoj a investice v jihovýchodní Asii, je velmi atraktivní pro tuzemské i zahraniční investory, s rychlým vývojem v ekonomice, vzrůstající životní úrovní a rychlou urbanizací, rostoucími příjmy z rozrůstající se střední třídy. RD víno je nové a mladé víno značky na vietnamském trhu. Cílem této práce je navrhnout novou strategii expanze na trhu a marketingovou strategii pro RD vína ve Vietnamu s použitím emailové marketingové kampaně. Diplomová prácebude analyzovat aktuální marketingová situace RD vína a formulovat strategii pro emailový marketing projektu, které mohou pomoci RD vína s cílem zlepšit jejich vztahy se zákazníky a dosáhnout svých cílů.
dc.format 113
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vinařský průmysl cs
dc.subject digitální marketingové cs
dc.subject email marketingové kampaně cs
dc.subject email poskytovatele služeb cs
dc.subject spam cs
dc.subject HTML cs
dc.subject wine industry en
dc.subject email marketing en
dc.subject email service provider en
dc.subject internet service provid-er en
dc.subject spam en
dc.subject mailing list en
dc.subject HTML en
dc.subject delivery rate en
dc.title Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group
dc.title.alternative Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated Vietnam, one of the most potential markets for development and investment in Southeast Asia, is very attractive to local and foreign investors, with the rapid development in econ-omy, the increased standard of living and rapid urbanization, the rising income of middle class. RD wine is a new and young wine brand in Vietnamese market. The purpose of this thesis is to propose the new market expansion strategy and marketing strategy for RD wine in Vietnam by applying email marketing campaign. The thesis will analyze the current mar-keting situation of RD wine and formulate the strategy for email marketing project which can help RD wine to improve their relationship with customers and achieve their objec-tives.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 36329
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
ngo_2014_dp.pdf 1.674Mb PDF View/Open
ngo_2014_vp.doc 157.5Kb Microsoft Word View/Open
ngo_2014_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account