Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o.
Author: Slyšková, Natália
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Bakalářská práce zkoumá v teoretické části jednotlivé nástroje marketingové komunikace a snaží se uvést do problematiky v oblasti B2B. Popisuje a porovnává různé formy teoretických definici. Také ukazuje na využívání komunikace v praxi a přibližuje jednotlivé části marketingového mixu. Pro zpracováni analytické části jsem si vybrala firmu Hydac, s.r.o. , která se pohybuje na průmyslových trzích. Důraz je kladen na public relations, podporu prodeje a sponzoring. Chci ukázat, že využívaní marketingu v oblasti průmyslových podniků má rozdílné metody, formy a prvky jako je tomu u klasickém spotřebitelském marketingu. Cílem práce je popsání průběhu jednotlivých komunikací, ale i zhodnocení, zda jsou prostředky využívané v plné míře a v kterých oblastech by bylo možné jejich použiti zefektivnit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3014
Date: 2007-05-18
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 6397


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
slyšková_2007_bp.pdfBlocked 1.485Mb PDF View/Open
slyšková_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
slyšková_2007_op.doc 1.201Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account