Marketing a propagace doplňků stravy

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace doplňků stravy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace doplňků stravy
Autor: Bartošíková, Martina
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací doplňků stravy. V teoretické části je rozebrána teorie marketingových komunikací, nejdůležitější prvky direct marketingu a problematika marketingu ve farmaceutickém průmyslu a její regulace. Praktická část se věnuje analýze direct marketingové kampaně a kvantitativním průzkumem zaměřeným na zjištění nákupních preferencí uživatelů doplňků stravy a návrhu komunikačních doplnění na základě získaných informací z těchto dvou zdrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30349
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 36746


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bartošíková_2014_dp.pdf 1.368Mb PDF Zobrazit/otevřít
bartošíková_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bartošíková_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet