Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza

Show full item record

No preview available
Title: Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza
Author: Polášek, Viktor
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: V této práci je popsán konkrétní případ využití outsourcingu v oblasti zákaznického centra. Je zde kladen důraz především na aktivity, které souvisejí s budováním vztahů se zákazníky a se zákaznickým servisem. Zevrubně jsou popsány způsoby komunikace mezi zákazníky a zákaznickým centrem. V rámci outsourcingu je věnován prostor vztahu mezi dodavatelem a odběratelem služeb. Práce se mimo jiné soustředí na některé aspekty outsourcingu, které negativně ovlivňují činnost zákaznického centra. Projektová část práce je věnovaná návrhům, které jsou zaměřeny na zvýšení kvality poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3037
Date: 2007-04-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
polášek_2007_dp.pdfBlocked 1.395Mb PDF
polášek_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
polášek_2007_op.doc 75Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account