Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza

DSpace Repository

Language: English čeština 

Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Polášek, Viktor
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:46:49Z
dc.date.available 2010-07-14T20:46:49Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3037
dc.description.abstract V této práci je popsán konkrétní případ využití outsourcingu v oblasti zákaznického centra. Je zde kladen důraz především na aktivity, které souvisejí s budováním vztahů se zákazníky a se zákaznickým servisem. Zevrubně jsou popsány způsoby komunikace mezi zákazníky a zákaznickým centrem. V rámci outsourcingu je věnován prostor vztahu mezi dodavatelem a odběratelem služeb. Práce se mimo jiné soustředí na některé aspekty outsourcingu, které negativně ovlivňují činnost zákaznického centra. Projektová část práce je věnovaná návrhům, které jsou zaměřeny na zvýšení kvality poskytovaných služeb. cs
dc.format 98 s cs
dc.format.extent 1463410 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Budování vztahu se zákazníky cs
dc.subject zákaznické centrum cs
dc.subject outsourcing cs
dc.subject offshoring cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject CRM systém cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject customer center en
dc.subject outsourcing en
dc.subject offshoring en
dc.subject telemarketing en
dc.subject CRM system en
dc.title Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza cs
dc.title.alternative Outsourcing activities connected with customer centre and its analyse en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2007-06-04
dc.description.abstract-translated This work describes a concrete example of using outsourcing in a customer service field. It is mainly focused on activities that are closely linked to customer relationship management and cus-tomer service. A considerable part of this work is devoted to the ways of communication between customer service centre and its clients. This work highlights an importance of relationship and communication between a customer and a vendor in an outsourcing project. There are nega-tive aspects of outsourcing customer service activities in this concrete example. Therefore a pro-ject part of this work gives ways of improving a recent situation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2728
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
polášek_2007_dp.pdfBlocked 1.395Mb PDF View/Open
polášek_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
polášek_2007_op.doc 75Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account