Corporate identity dětského kadeřnictví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate identity dětského kadeřnictví

Show full item record

No preview available
Title: Corporate identity dětského kadeřnictví
Author: Botková, Aneta
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na corporate identity nově vznikajícího dětského kadeřnictví. Jeho unikátnost spočívá ve specializovaném přístupu, interiéru a vybavení přizpůsobeném dětské klientele. Teoretická část je vypracována na základě rešerše literatury z oblastí marketingového mixu, marketingu služeb, corporate identity a strategického marketingu. V praktické části je nejprve provedena analýza sekundárních zdrojů, na základě kterých jsou sestaveny podklady pro průzkum trhu: dotazníkové šetření, které je učiněno ve dvou vlnách s ročním rozestupem, individuální rozhovory zkoumající příčiny jednání a postojů cílové skupiny a SWOT analýza spolu s kauzální analýzou. Projektová část aplikuje poznatky z předchozích kapitol. Navrhuje řešení nového podnikání s přihlédnutím k prvkům corporate identity a na závěr je umístěn harmonogram realizace otevření kadeřnictví.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30498
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 36966


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
botková_2014_dp.pdf 2.444Mb PDF View/Open
botková_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
botková_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account