Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice
Autor: Kopečková, Martina
URI: http://hdl.handle.net/10563/30834
Datum: 2009-09-01
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: 164
Dostupnost: Práce není přístupná


Abstrakt:

Disertační práce si klade za cíl jasně identifikovat charakteristiky využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v české audiovizuální tvorbě. Práce je specificky zaměřena na product placement v českých filmech, seriálech a televizních programech.Na základě výsledků výzkumů byl stanoven návrh doporučení způsobu využití product placementu českým organizacím. Při tvorbě audiovizuálního díla je nutné dodržovat určitá pravidla, která mají vliv na product placement. Další pravidla se týkají stanovení ceny a měření účinnosti product placementu. Návrh doporučení také obsahuje identifikaci vlivu zainteresovaných skupin na product placement.Cíl práce splňuje stanovení klíčových faktorů ovlivňujících efektivnost product placementu. Tyto klíčové faktory jsou rozděleny do tří skupin, kterými jsou způsob využití product placementu, emoční působení a marketingové ukazatele. Z těchto tří skupin potom lze označit v současné době za nejdůležitější skupinu faktorů týkajících se emočního působení, jako jsou postoj diváka k herci, vztah k postavě, vztah k audiovizuálnímu dílu, emoce okamžiku a etické působení. V práci je dále stanoven doporučený návrh postupu při využití product placementu. V závěru práce není opomenuta charakteristika vlivu product placementu na konkurenceschopnost organizací.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kopečková_2009_dp.pdfZablokované 2.208Mb PDF Zobrazit/otevřít
kopečková_2009_vp.pdf 1.256Mb PDF Zobrazit/otevřít
kopečková_2009_op.pdf 931.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet