Analýza marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a.s.
Autor: Lanšperková, Adéla
Vedoucí: Boháčková, Kamila
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a. s. Práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a jeho částí. K tomuto zpracování jsem využila dostupných literárních zdrojů. V praktické části jsem zpracovala analýzu marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a. s. navazující na jednotlivé nástroje marketingového mixu. Následně jsem vypracovala SWOT analýzu, kde jsem shrnula silné a slabé stránky společnosti a její příležitosti a hrozby. Dále jsem vyhotovila analýzu portfolia pomocí BCG matice. V závěru práce jsem z nashromážděných dat a poznatků navrhla možnosti pro zlepšení marketingové činnosti společnosti SAMOHÝL MB, a. s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30997
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 41001


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lanšperková_2015_dp.pdf 3.326Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lanšperková_2015_op.pdf 707.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
lanšperková_2015_vp.pdf 688.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet