Evaluace učitele chemie z pohledu žáků vybrané střední školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Evaluace učitele chemie z pohledu žáků vybrané střední školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Maňásková, Veronika
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:54Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:54Z
dc.date.issued 2015-01-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31175
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je evaluace pedagoga na střední škole. Práce se soustředí na sebehodnocení kantora, jehož součástí může být zpětná vazba od studentů. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena především na popis autoevaluačního procesu a popis metod, které se při něm nejčastěji využívají. Informace se opírají o literární zdroje z dané problematiky. Praktickou část tvoří kvantitativní výzkum, jehož nástrojem je dotazník, který zjišťuje názory výzkumného vzorku na kvalitu výuky chemie ve vybrané střední škole. Data jsou zpracovány do tabulek, k porovnání výsledků slouží graf. Jsou zde uvedeny také hypotézy, které jsou v práci statisticky šetřeny.
dc.format 64 s.
dc.format.extent 1659004
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject evaluace cs
dc.subject autoevaluace cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject učitel cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject evaluation en
dc.subject self-evaluation en
dc.subject self-reflection en
dc.subject review en
dc.subject pedagogue en
dc.subject questionnaire en
dc.subject quantitative research en
dc.title Evaluace učitele chemie z pohledu žáků vybrané střední školy
dc.title.alternative Evaluation of Chemistry Teacher from the View of Students at Chosen Secondary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chráska, Miroslav
dc.date.accepted 2015-06-11
dc.description.abstract-translated The subject of the thesis is an evaluation of the pedagogue in the secondary high school. This work is focused on teacher's self-evaluation, which may also include the feedback from students. The theoretical part of this thesis is mainly aimed at the description of self-evaluation process and its methods' description that are most frequently used there. Infor-mation is based on the literary sources of given issue .The practical part is formed by quantitative research using a questionnaire as an instruments, which looks into an attitude (point of view, opinion) of research sample on the teaching's grade of chemistry at given secondary high school. Informations of questionnaire are tabulated, the results are used to compare the graph. It also contains hypotheses that are statistically investigated.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34822
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-29
local.subject středoškolští učitelé cs
local.subject evaluace cs
local.subject chemie cs
local.subject secondary school teachers en
local.subject evaluation en
local.subject chemistry en


Files in this item

Files Size Format View Description
maňásková_2015_dp.pdf 1.582Mb PDF View/Open None
maňásková_2015_op.docx 17.93Kb Unknown View/Open None
maňásková_2015_vp.docx 19.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account