Vývoj televizního reklamního trhu na Slovensku po zavedení peoplemetrového měření.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vývoj televizního reklamního trhu na Slovensku po zavedení peoplemetrového měření.

Show full item record

No preview available
Title: Vývoj televizního reklamního trhu na Slovensku po zavedení peoplemetrového měření.
Author: Mišauer, Vladimír
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Tato bakalářská práce je věnovaná vývoji na slovenském mediálním a reklamním trhu po zavedení elektronického měření sledovanosti televizních stanic, tzv. peoplemetrů. Teoretická část práce ozřejmuje postavení televizního média jako významného nosiče reklamního sdělení. Pojednává o metodice měření televizního trhu, popisuje její jednotlivé formy a vysvětluje rozdíly mechanického a elektronického sběru dat. Zároveň popisuje typy publika. Praktická část je věnována porovnání odhadů a reality po spuštění peoplemetrů. Analyzuje vývoj mediálních výdajů na Slovensku, popisuje strukturu zadavatelů podle objemu investic a z pohledu hrubého zásahu cílové skupiny. Definuje také základní rozdíly v nákupu TV stanic po zavedení peoplemetrů a charakterizuje vývoj programmingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3123
Date: 2007-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4866


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mišauer_2007_bp.pdf 1.835Mb PDF View/Open
mišauer_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
mišauer_2007_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account