Vývoj televizního reklamního trhu na Slovensku po zavedení peoplemetrového měření.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj televizního reklamního trhu na Slovensku po zavedení peoplemetrového měření.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Mišauer, Vladimír
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:17:26Z
dc.date.available 2010-07-14T21:17:26Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3123
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je věnovaná vývoji na slovenském mediálním a reklamním trhu po zavedení elektronického měření sledovanosti televizních stanic, tzv. peoplemetrů. Teoretická část práce ozřejmuje postavení televizního média jako významného nosiče reklamního sdělení. Pojednává o metodice měření televizního trhu, popisuje její jednotlivé formy a vysvětluje rozdíly mechanického a elektronického sběru dat. Zároveň popisuje typy publika. Praktická část je věnována porovnání odhadů a reality po spuštění peoplemetrů. Analyzuje vývoj mediálních výdajů na Slovensku, popisuje strukturu zadavatelů podle objemu investic a z pohledu hrubého zásahu cílové skupiny. Definuje také základní rozdíly v nákupu TV stanic po zavedení peoplemetrů a charakterizuje vývoj programmingu. cs
dc.format 51 s. , cs
dc.format.extent 1924191 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Televizní trh cs
dc.subject Typy publika cs
dc.subject Deníčková metoda cs
dc.subject Peoplemetry cs
dc.subject Mediální výdaje cs
dc.subject Nákup reklamy cs
dc.subject Zadavatelé reklamy cs
dc.subject Programming cs
dc.subject Television market en
dc.subject Types of viewers en
dc.subject The diary method en
dc.subject People meters en
dc.subject Media expenses en
dc.subject Advertisement purchasing en
dc.subject Advertisement submitters en
dc.subject Programming en
dc.title Vývoj televizního reklamního trhu na Slovensku po zavedení peoplemetrového měření. cs
dc.title.alternative Development of television advertising market in Slovakia after implementation of People Meters. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelors' thesis concentrates on the development on the Slovak media and advertising market after implementation of audience electronic measurement for the television stations by using so called People Meters. The theoretical part of the thesis explains the position of the television media as an important carrier of advertising message. It deals with the methodics of measurement of the television market, describes its forms and explains the differences between mechanic and electronic collection of data. At the same time the thesis deals with the types of viewers. The practical part is dedicated to the estimates and reality after the implementation of people meters. This part analyses media expenses in Slovakia, describes the structure of submitters according to the volume of investments and gross hits of the target group. It also defines the main differences in the purchase of the TV stations after the implementation of People Meters and defines the development of programming. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4866
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mišauer_2007_bp.pdf 1.835Mb PDF View/Open
mišauer_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
mišauer_2007_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account