Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava
Autor: Przybyla, Marek
Vedoucí: Oralová, Renata
Abstrakt: Tématem bakalářské práce jsou specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a možnosti reedukace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je objasnit základní pojmy, charakterizovat jednotlivé poruchy učení a chováním možnosti diagnostiky a náprav těchto poruch. Součástí bakalářské práce je také praktická část zahrnující kvalitativní výzkum, který byl realizován metodou dotazníkového šetření mezi pedagogy ve vybraných základních školách.Vyhodnocením dotazníků bylo zjištěno, že ve většině tříd na základních školách mají pedagogové určité procento žáků se specifickou poruchou učení. Výskyt dětí se specifickou poruchou chování je naopak méně častý. Nejčastějším problémem, se kterým se pedagogové setkávají, je dyslexie. Výsledky šetření dále ukazují, že většina pedagogů se věnuje reedukaci žáka a spolupracuje se specializovaným pracovištěm.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31501
Datum: 2014-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 37718


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
przybyla_2015_dp.pdf 3.746Mb PDF Zobrazit/otevřít None
przybyla_2015_op.docx 15.49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
przybyla_2015_vp.docx 19.82Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet