Metody hodnocení žáků ve Waldorfské základní škole

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Metody hodnocení žáků ve Waldorfské základní škole

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Metody hodnocení žáků ve Waldorfské základní škole
Autor: Smrček, Karel
Vedoucí: Jůzlová, Hana
Abstrakt: Bakalářská práce "Metody hodnocení žáků ve Waldorfské základní škole" popisuje východiska pro hodnocení žáků z pohledu waldorfské pedagogiky. V teoretické části se zabývám vymezením pojmů kvalitativní a kvantitativní hodnocení, sebehodnocení, a uvádím je do kontextu waldorfské pedagogiky. Praktická část vychází z dotazníkového šetření, provedeného v 8. a 9. třídě waldorfské školy, a z dotazníku pro rodiče. Cílem práce bylo zkoumat postoje žáků a jejich rodičů vůči známkování a písemnému hodnocení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31521
Datum: 2014-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37742


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
smrček_2015_dp.pdf 2.169Mb PDF Zobrazit/otevřít None
smrček_2015_op.docx 19.87Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
smrček_2015_vp.doc 54.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet