An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Autor: Klasovitá, Monika
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zvýšení efektivnosti marketingového komunikačního mixu společnosti Sadlon Technologies, s.r.o. Stará Turá. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou vysvětlené teoretické poznatky z odborné literatury a východiska týkající se marketingového mixu a komunikace zaměřené zejména na business-to-business marketing a průmyslové odvětví. Druhá, praktická část, je zaměřená na analýzu marketingového mixu s hlavním důrazem kladeným na využívání marketingové komunikace firmy. V závěru jsou na základě výsledků PESTLE a SWOT analýzy navrhnuté doporučení a návrhy vedoucí ke zvýšení efektivnosti marketingové komunikace této společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31679
Datum: 2014-11-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: C 38089


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
klasovitá_2015_dp.pdf 2.229Mb PDF Zobrazit/otevřít None
klasovitá_2015_op.pdf 209.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
klasovitá_2015_vp.doc 47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet