Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Moravské sklárny Květná s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Moravské sklárny Květná s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Moravské sklárny Květná s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Author: Polanský, Radim
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým řízením a zvýšením konkurence-schopnosti firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. První část diplomové práce je zaměřena na teoretické zpracování poznatků z oblasti konkurenceschopnosti a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou současného stavu marketingového řízení společnosti a marketingovým mixem Moravských skláren Květná. V projektové části se snažím poskytnou návrhy a doporučení zvláště v oblasti cenové politiky a distribuce. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3182
Date: 2007-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
polanský_2007_dp.pdfBlocked 2.724Mb PDF View/Open
polanský_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
polanský_2007_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account