Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Moravské sklárny Květná s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Moravské sklárny Květná s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Moravské sklárny Květná s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Polanský, Radim
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým řízením a zvýšením konkurence-schopnosti firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. První část diplomové práce je zaměřena na teoretické zpracování poznatků z oblasti konkurenceschopnosti a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou současného stavu marketingového řízení společnosti a marketingovým mixem Moravských skláren Květná. V projektové části se snažím poskytnou návrhy a doporučení zvláště v oblasti cenové politiky a distribuce. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3182
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 6063


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
polanský_2007_dp.pdfZablokované 2.724Mb PDF Zobrazit/otevřít
polanský_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
polanský_2007_op.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet