Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy
Autor: Novobilská, Kamila
Vedoucí: Machů, Eva
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou nadání v souvislosti, která u nás není příliš prozkoumána. Pojednává o intelektově nadaných dětech a jejich pozici v kolektivu běžné třídy základní školy. Teoretická část definuje základní pojmy související s nadáním a dále se zaměřuje na nadané dítě v sociálním prostředí, tedy v rodině a mezi vrstevníky. Jsou popsány také možné problémy, které se u nadaných mohou v této oblasti vyskytovat. Praktická část sociometrickým šetřením zjišťuje pozici tří intelektově nadaných dětí v kolektivu běžné třídy. Následně se pokouší na základě rozhovorů s nadanými, jejich spolužáky a třídními učitelkami tuto pozici popsat a zjistit, co ji ovlivňuje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31910
Datum: 2015-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 38412


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
novobilská_2015_dp.pdf 3.710Mb PDF Zobrazit/otevřít None
novobilská_2015_op.docx 18.59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
novobilská_2015_vp.doc 53.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet