Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan

Show full item record

No preview available
Title: Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan
Author: Buschmann, Iva
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na implementaci globální strategie společnosti Audi na jednom z jejich nejdůležitějších trzích, Japonsku. Hlavním záměrem práce bylo popsat rozdíly mezi globální strategií a strategií místního trhu, jakým způsobem je nutno ji implementovat tak, aby byla přijatelná pro místní trh a zákazníky a zda byla implementace provedena správně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3206
Date: 2007-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
buschmann_2007_bp.pdf 1.462Mb PDF View/Open
buschmann_2007_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
buschmann_2007_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account