Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Buschmann, Iva
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:46:08Z
dc.date.available 2010-07-14T21:46:08Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3206
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na implementaci globální strategie společnosti Audi na jednom z jejich nejdůležitějších trzích, Japonsku. Hlavním záměrem práce bylo popsat rozdíly mezi globální strategií a strategií místního trhu, jakým způsobem je nutno ji implementovat tak, aby byla přijatelná pro místní trh a zákazníky a zda byla implementace provedena správně. cs
dc.format 60s cs
dc.format.extent 1533836 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject image značky cs
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject strategie značky cs
dc.subject implementace cs
dc.subject značkové zboží cs
dc.subject strategická komunikace cs
dc.subject gerilový marketing cs
dc.subject brand en
dc.subject brand image en
dc.subject brand awareness en
dc.subject brand strategy en
dc.subject implementation en
dc.subject luxurious brands en
dc.subject strategic communication en
dc.subject guerrilla marketing en
dc.title Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan cs
dc.title.alternative Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated This work is focused on the implementation of the global brand strategy of Audi in one of their most important markets, Japan. The main focus was to describe the global brand strat-egy, the differences between the global brand strategy and market local strategy and how it was implemented in order to sell the products of Audi on a local market and whether this implementation was done successfully. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2660
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
buschmann_2007_bp.pdf 1.462Mb PDF View/Open
buschmann_2007_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
buschmann_2007_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account