Vzdělávání a integrace žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Vzdělávání a integrace žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vzdělávání a integrace žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy
Autor: Brynza Hronová, Eva
Vedoucí: Oralová, Renata
Abstrakt: Cílem diplomové práce je přiblížit čtenáři problematiku specifických poruch učení a vzdělávání dětí s těmito poruchami. Umožnit mu lépe porozumět dětem se specifickými poruchami učení, aby tak mohl být nápomocen při reedukaci a vzdělávání těchto dětí. Teoretická část je deskriptivní, vychází z odborné literatury a zaměřuje se na vymezení základních pojmů, etiologii specifických poruch učení, diagnostiku specifických poruch učení, řešení problému se specifickými poruchami učení ve školním systému, na možnosti reedukace a kompenzace, a taktéž na psychologické a sociální dopady, které můžou mít specifické poruchy učení na děti, těmito poruchami trpícími, v běžném životě. V praktické části jsem použila kvalitativní výzkum, který se zabývá dětmi, u kterých byly diagnostikovány specifické poruchy učení. Popisuji jejich obtíže od raného věku, až po současnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32247
Datum: 2014-11-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 35299


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brynza hronová_2015_dp.pdf 3.574Mb PDF Zobrazit/otevřít None
brynza hronová_2015_op.doc 56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brynza hronová_2015_vp.docx 19.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet