Projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx
Autor: Homola, Pavel
Vedoucí: Vlčková, Ilona
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zlepšit současnou marketingovou komunikaci pobočky v České republice. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace a také marketingový průzkum mezi stávajícími klienty. Na základě výsledků analýzy a průzkumu navrhuji projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet společnost v povědomí stávajících zákazníků, ale také získávání zákazníků nových. V závěru práce podrobuji vypracovaný projekt nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3271
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6509


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
homola_2007_dp.pdfZablokované 2.580Mb PDF Zobrazit/otevřít
homola_2007_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
homola_2007_op.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet