[NEOBHÁJENO] Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Author: Kopečná, Monika
Advisor: Krausová, Jana
Abstract: Tato práce pojednává o problému získávání dobrovolníků do sociálních služeb. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu sociální marketing, dobrovolnictví, sociální služby, způsob získávání dobrovolníků do sociálních služeb. Praktická část se opírá o polostrukturované rozhovory s vedoucími, řediteli, sociálními pracovníky, kteří dobrovolníky získávají, organizují kampaně, veřejné akce k získávání dobrovolníků. Cílem bakalářské práce je zjistit jakým způsobem sociální služby využívají sociální marketing k získávání dobrovolníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33258
Date: 2015-01-23
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: F 38882


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kopečná_2015_dp.pdf 1.745Mb PDF View/Open
kopečná_2015_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
kopečná_2015_op.docx 24.81Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account