[NEOBHÁJENO] Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krausová, Jana
dc.contributor.author Kopečná, Monika
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:52Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:52Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33258
dc.description.abstract Tato práce pojednává o problému získávání dobrovolníků do sociálních služeb. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu sociální marketing, dobrovolnictví, sociální služby, způsob získávání dobrovolníků do sociálních služeb. Praktická část se opírá o polostrukturované rozhovory s vedoucími, řediteli, sociálními pracovníky, kteří dobrovolníky získávají, organizují kampaně, veřejné akce k získávání dobrovolníků. Cílem bakalářské práce je zjistit jakým způsobem sociální služby využívají sociální marketing k získávání dobrovolníků.
dc.format 66 s.
dc.format.extent 1830618
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject dobrovolnictví cs
dc.subject sociální služby cs
dc.subject vysílající organizace cs
dc.subject média cs
dc.subject finanční náklady cs
dc.subject motivace cs
dc.subject social marketing en
dc.subject volunteering en
dc.subject social services en
dc.subject volunteer-sending organizations en
dc.subject media en
dc.subject costs en
dc.subject motivation en
dc.title [NEOBHÁJENO] Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Social Marketing as a Tool of Acquiring Volunteers in Social Servises
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kroutilová Nováková, Radana
dc.date.accepted 2015-06-08
dc.description.abstract-translated This thesis concerns the problem of recruiting volunteers for social services. The theory section aims to define key terms, such as social marketing, volunteering, social services and describes the ways of recruiting volunteers for social services. The empirical part consists of semistructured interviews with directors, managers, social workers, who recruit volunteers for the jobs, organize campaigns and public events to acquire volunteers. The major objective of this study is to explore the methods social services use to acquire volunteers.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38882
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2015-04-28
local.subject přijímací řízení cs
local.subject nábor pracovníků cs
local.subject employee selection en
local.subject recruitment en


Files in this item

Files Size Format View
kopečná_2015_dp.pdf 1.745Mb PDF View/Open
kopečná_2015_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
kopečná_2015_op.docx 24.81Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account