Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina

Show full item record

No preview available
Title: Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina
Author: Ježíková, Jana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza poskytovaných služeb Hotelu Všemina. Práce je rozdělena na dvě části, v první části jsem se zaměřila na teoretický výklad týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingu hotelových služeb. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část. V praktické části se věnuji analýze hotelu pomocí SWOT analýzy, PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Pomocí dotazníkového šetření je zjištěna míra spokojenosti klientů s poskytovanými službami. Tyto výsledky slouží jako podklad pro následné návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33732
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 39553


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ježíková_2015_dp.pdf 1.583Mb PDF View/Open
ježíková_2015_vp.docx 21.93Kb Microsoft Word 2007 View/Open
ježíková_2015_op.pdf 648.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account