Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Ježíková, Jana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:46:45Z
dc.date.available 2015-07-24T12:46:45Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33732
dc.description.abstract Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza poskytovaných služeb Hotelu Všemina. Práce je rozdělena na dvě části, v první části jsem se zaměřila na teoretický výklad týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingu hotelových služeb. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část. V praktické části se věnuji analýze hotelu pomocí SWOT analýzy, PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Pomocí dotazníkového šetření je zjištěna míra spokojenosti klientů s poskytovanými službami. Tyto výsledky slouží jako podklad pro následné návrhy a doporučení.
dc.format 74 s. (75 392 znaků)
dc.format.extent 1660525
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hotelové služby cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject kvalita služeb cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject hotel services en
dc.subject services marketing en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject quality of service en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina
dc.title.alternative Analysis of Services Provided at the Všemina Hotel
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drábek, Adolf
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated The main aim of my bachelor´s thesis is to analyse the services offered by the Hotel Všemina. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on theoretical explanation of the concepts of marketing, services marketing, tourism marketing and hotel service marketing. The information obtained is then used as a theoretical basis for the practical part. The practical part deals with the hotel analysis using SWOT analysis, PESTE analysis and Porter´s five forces analysis. Using a questionnaire survey, the degree of clients´ satisfaction with the offered services is discovered. These results serve as a basis for the subsequent suggestions and recommendations.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39553
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
ježíková_2015_dp.pdf 1.583Mb PDF View/Open
ježíková_2015_vp.docx 21.93Kb Microsoft Word 2007 View/Open
ježíková_2015_op.pdf 648.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account