Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou

Show full item record

No preview available
Title: Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou
Author: Baron, Rudolf
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Bakalářská práce se snaží zhodnotit vhodnost a možnosti využití ambientních médií pro sociální kampaně z oblasti dárcovství krve a podpory bezdomovců. Cílem práce je ukázat na příkladu čtyř zahraničních sociálních kampaních, které využily ambientní média, že je lze vhodně využít pro kampaně se sociální tématikou. Na základě provedeného výzkumu s použitím kvalitativní metody focus group byla stanovena doporučení pro využití ambient-ních médií v sociálních kampaních. Zároveň byla vyhodnocena jejich možná pozitiva a zá-sady při jejich využití, tak i možná negativa a riskantní místa, na která je zapotřebí brát zře-tel.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34292
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 40441


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
baron_2015_dp.pdf 1.792Mb PDF View/Open
baron_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
baron_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account