Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Baron, Rudolf
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:04Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:04Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34292
dc.description.abstract Bakalářská práce se snaží zhodnotit vhodnost a možnosti využití ambientních médií pro sociální kampaně z oblasti dárcovství krve a podpory bezdomovců. Cílem práce je ukázat na příkladu čtyř zahraničních sociálních kampaních, které využily ambientní média, že je lze vhodně využít pro kampaně se sociální tématikou. Na základě provedeného výzkumu s použitím kvalitativní metody focus group byla stanovena doporučení pro využití ambient-ních médií v sociálních kampaních. Zároveň byla vyhodnocena jejich možná pozitiva a zá-sady při jejich využití, tak i možná negativa a riskantní místa, na která je zapotřebí brát zře-tel.
dc.format 56
dc.format.extent 1880026
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject ambientní média cs
dc.subject ambientní re-klama cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject Červený Kříž cs
dc.subject bezdomovectví cs
dc.subject dárcovství krve cs
dc.subject social advertising en
dc.subject social marketing en
dc.subject non-profit organisations en
dc.subject ambient media en
dc.subject ambient ad-vertising en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject Red Cross en
dc.subject homelessness en
dc.subject blood donation en
dc.title Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou
dc.title.alternative Ambient Media and their Use in Social Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis evaluates suitability and possibilities of using ambient media for social marketing campaigns dealing with homelessness and blood donation. The goal of the thesis is to show on four foreign campaigns which are using ambient media that this for of communication is well suited for the social campaigns. Based on the conducted focus group - qualitative research tool recommendations were made concerning the usage of am-bient media in social campaigns. Moreover the advantages, disadvantages and rules which need to be obeyed are stated at the end.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40441
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-29


Files in this item

Files Size Format View
baron_2015_dp.pdf 1.792Mb PDF View/Open
baron_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
baron_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account