Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Author: Slámečka, Daniel
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce pojednává o komunikačním mixu firem a nových formách marketingových komunikací. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jednotlivých částí komunikačního mixu, z nových forem marketingových komunikací je to e-marketing, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing, event marketing, guerilla marketing a další. V praktické části je popsán komunikační mix společnosti Českomoravský cement a uvedeny nové formy marketingových komunikací, které společnost využívá. Práce se dále zaměřuje na eventy, které společnost organizuje. Jeden z eventů je předmětem marketingového výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34556
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40782


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
slámečka_2015_dp.pdf 5.074Mb PDF View/Open
slámečka_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open
slámečka_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account