Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
Author: Kovářová, Kristýna
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Předmětem této diplomové práce je určení cílové skupiny pro vstup nové módní značky na trh. Teoretická část práce nejprve zasazuje cílený marketing do historického kontextu a poté zpracovává téma jeho uplatnění v praxi s důrazem na moderní metody a přístupy k segmentaci trhu. Výzkumná část práce sestává ze segmentačního výzkumu, jehož cílem bylo vyprofilovat segmenty a vytvořit segmentační mapu pro výběr potenciální cílové sku-piny pro novou značku. Projektová část řeší problematiku vybudování značky rezonující s cílovou skupinou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34572
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40807


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kovářová_2015_dp.pdf 5.867Mb PDF View/Open
kovářová_2015_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
kovářová_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account