Apely v televizní reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Apely v televizní reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Apely v televizní reklamě
Author: Sedláčková, Lenka
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Diplomová práce se věnuje mediím a začleněním reklamy do komunikačního mixu. Blíže se zabývá psychologií reklamy, emocemi a jejich silné vazbě na sociální reklamu, bez kterých by patrně nedokázala naplnit svůj účel a poslání. Práce se věnuje reklamním apelům, kdy dominantním pro reklamy na bezpečnost silničního provozu je především apel strachu. Cílem práce je analyzovat oblast sociální reklamy se zacílením na bezpečnost silničního provozu a popsat principy, na kterých se zakládá. Na základě teoretických znalostí a následným vyhodnocením kvalitativního šetření metodou focus group, popsat působení emocionálních apelů v této oblasti reklamy, a pokusit se vyvodit relevantní závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34609
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40861


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sedláčková_2015_dp.pdf 3.282Mb PDF View/Open
sedláčková_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
sedláčková_2015_op.doc 156Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account