Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany
Author: Žídek, Petr
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Cílem této práce je vytvořit strategický marketingový plán pro vinařskou společnost Livi Dubňany. Teoretická část práce nastiňuje současnou situaci ve vinařském marketingu v České republice a představuje firmu Livi. Přibližuje její vznik a vývoj, komerční praxi a marketingové a komunikační principy, jimiž je řízena. Analytická část seznamuje s analýzou vnitřního prostředí Livi a vlivu konkurence, dále pak autor zmiňuje možnosti, jak využít silné stránky a příležitosti firmy i regionu. Projektová část přináší návrh řešení situace společnosti na trhu v podobě strategického marketingového plánu, který je zaměřen především na komunikační mix.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3479
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2017
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4985


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
žídek_2007_dp.pdfBlocked 9.052Mb PDF View/Open
žídek_2007_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
žídek_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account