Merchandising luxusních prodejen značky MaxMara

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Merchandising luxusních prodejen značky MaxMara

Show full item record

No preview available
Title: Merchandising luxusních prodejen značky MaxMara
Author: Kadlčková, Iveta
Advisor: Škarka, Pavel
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na merchandising luxusních prodejen MaxMara. Smyslem této práce je poukázat na různé způsoby merchandisingu při prezentaci luxusních oděvů a doplňků. Bakalářská práce je rozdělena do dvou stěžejních částí: teoretické a praktické. První část se zaměřuje na integrovanou marketingovou komunikaci a na její složky: reklama, direct marketing, sponzoring, public relations a hlavně na podporou prodeje, do které merchandising patří. Dále je pak práce zaměřena na vysvětlení pojmu merchandising, franchising a jeho výhod a nevýhod. V praktické části jsou popsány pravidla pro vystavová-ní a jejich názorné ukázky.V poslední části bakalářské práce jsou popsány různé návrhy, které by mohly pomoci ke zdokonalení merchandisngu společnosti MaxMara na českém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3521
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2037
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 2627


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kadlčková_2007_bp.pdfBlocked 1.984Mb PDF View/Open
kadlčková_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
kadlčková_2007_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account