A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation

Show full item record

No preview available
Title: A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation
Author: Polášek, David
Advisor: Haltofová, Barbora
Abstract: Cílem této bakalářské práce je provést analýzu marketingové komunikace Českého svazu házené, se zaměřením na Extraligu. V teoretické části je úkolem provést rešerši literárních pramenů se zaměřením na marketing a marketingové komunikace se zaměřením na sportovní odvětví. Dále jsou zde popsané metody postupu analýzy marketingové komunikace. V praktické části se autor zaměřuje na analýzu samotnou, kde pomocí poznatků z teoretické části provádí analýzu a srovnává poznatky s obdobnými sportovními odvětvími. Na základě výsledků praktické části jsou navrhnuta řešení dané problematiky, včetně jejich reálného použití v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35309
Date: 2015-11-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: B 41824


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
polášek_dp_2016.pdf 1.543Mb PDF View/Open
polášek_op_2016.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
polášek_vp_2016.pdf 148.3Kb PDF View/Open
BP_Interview_Polasek_Bijota_Novotny.m4a 63.46Mb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account