Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
Author: Randáček, Miroslav
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Ve své diplomové práci se snažím pojmout event marketing jako jeden z nepřehlédnutelných komunikačních nástrojů dnešní doby. Popisuji čím se konkrétně event marketing zabývá a přibližuji jednotlivé procesy, které jím procházejí. Tabáková společnost Imperial Tobacco CR, s. r. o. vnímá event marketing jako významný nástroj své komunikace. Její event marketingový projekt West Race Day se setkal s velkou oblibou nejen mezi fanoušky Formule 1, ale i mezi širokou veřejností, a proto se věnuji jeho průběhu konání, cílům a plánu propagace. V této práci se snažím v neposlední řadě poukázat na to, že v dnešní době vystupuje event marketing do popředí a představuje jinou, zábavnější formu marketingové komunikace a působení na zákazníka, která v sobě integruje pocit, že je člověk vtažen přímo do děje, podporuje interaktivitu mezi firmou (značkou) a zákazníkem a vytváří tím tak důležitou zpětnou vazbu, a zároveň oboustrannou komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35350
Date: 2004-12-01
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 443


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account