Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Randáček, Miroslav
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:06Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:06Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35350
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se snažím pojmout event marketing jako jeden z nepřehlédnutelných komunikačních nástrojů dnešní doby. Popisuji čím se konkrétně event marketing zabývá a přibližuji jednotlivé procesy, které jím procházejí. Tabáková společnost Imperial Tobacco CR, s. r. o. vnímá event marketing jako významný nástroj své komunikace. Její event marketingový projekt West Race Day se setkal s velkou oblibou nejen mezi fanoušky Formule 1, ale i mezi širokou veřejností, a proto se věnuji jeho průběhu konání, cílům a plánu propagace. V této práci se snažím v neposlední řadě poukázat na to, že v dnešní době vystupuje event marketing do popředí a představuje jinou, zábavnější formu marketingové komunikace a působení na zákazníka, která v sobě integruje pocit, že je člověk vtažen přímo do děje, podporuje interaktivitu mezi firmou (značkou) a zákazníkem a vytváří tím tak důležitou zpětnou vazbu, a zároveň oboustrannou komunikaci.
dc.format 96 s., 20 s. obr. příloh.
dc.format.extent 1439576
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject Imperial cs
dc.subject West Race day cs
dc.subject tabákové výrobky cs
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject Imperial en
dc.subject West Race day en
dc.subject tobacco prodects en
dc.title Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
dc.title.alternative Event marketing and its definition in company Imperial Tobacco CR Ltd
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated In my diploma work I try to conceive event marketing like one of the unreviseable communication implements today's time. I describe in the concrete way event marketing behind-go and I bring near single processes, which stroll within. The company Imperial Tobacco CR, Ltd. perceives event marketing like one of the very important implement of its communication. Its meaningful project West Race Day met with big liking for not only Formula 1 fans, but also for broad public and that is why I refer to its process running, objectives and plan of the advertising. At last but not least I try to refer to, that nowadays event marketing conducts into foreground and represents even the different funnier form of marketing communications and effects on consumer, which nesting integrates sensation, that is man indrawn right in action, supports interactivity between company (brand) and consumer and generates thereby so important feedback, and at the same time mutual communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 443
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account