Projekt marketingového plánu firmy Mediaservis s.r.o., Zákaznické centrum pro její další rozvoj

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Mediaservis s.r.o., Zákaznické centrum pro její další rozvoj

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy Mediaservis s.r.o., Zákaznické centrum pro její další rozvoj
Author: Janoušek, Petr
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projetu marketingového plánu společnosti Media-servis s.r.o., Zákaznické centrum. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. Dále teoretická část pojednává o marketingu služeb, direct marketingu a telemarketingu. Druhá praktická část, je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zamě-řena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou na začátku stanoveny marketingové cíle a je navržen způsob jeho dosažení v marketingových strategiích a akčních programech. V závěru práce je uveden návrh na kontrolu navrženého plánu a projekt je podroben nákla-dové a rizikové analýze, včetně uvedení možných přínosů pro sledovanou společnost. Klíčová slova: marketing, marketingové plánování, marketingový plán, marketing služeb, SWOT analýza, direct marketing
URI: http://hdl.handle.net/10563/3588
Date: 2007-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 5918


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janoušek_2007_dp.pdfBlocked 1.390Mb PDF
janoušek_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
janoušek_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account