Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav

Show full item record

No preview available
Title: Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav
Author: Karlík, Tomáš
Advisor: Voloch, Jaroslav
Abstract: Multilevel marketing vstoupil po mnoha letech vývoje do konjunktury, která začala v první polovině devadesátých let ve Spojených státech. Od té doby se konjunktura MLM šíří po všech vyspělých zemích. V teoretické části své práce se tedy zabývám jeho vývojem, která sahá až k průmyslové revoluci. Systém byl podroben časem mnoha faktorům, které utvářeli jeho podstatu a prošel obdivuhodným vývojem. Změny byly někdy ohromně hektické, a přinesli s sebou i řadu chyb. Systém byl dokonce díky bezohlednosti i ilegálně zneužit. Přesto ve tvrdé zkoušce obstál a vykrystalizoval do dnešní podoby. Dále se zabývám jeho využitím a výhodami, které systém MLM přináší využíváním v praxi a předkládám návrhy na jeho další zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36316
Date: 2005-03-14
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2007
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 1591


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account